Районне методичне об'єднання

21.02.2019. На базі Шевченківського ДНЗ «Калинка» відбулося РМО вихователів «Впровадження інноваційних технологій в освітній процес з метою розвитку мовленнєвої компетентності дошкільників». Метою цієї зустрічі було підвищити професійну компетентність педагогівщодо впровадження інноваційних технологій зрозвитку мовленняв практику роботи дошкільних закладів, а також обмін досвідом. Як відмітилаСивокоз М.І.,керівник РМО,оптимізувати навчальний процес, підвищити його ефективність вже неможливо, користуючись лише традиційними, а інколи (відверто кажучи) застарілими методами та прийомами виховання і навчання дошкільників. Розумне поєднання традицій та інновацій у сучасній організації мовленнєвої роботи з дошкільниками забезпечить її ефективність, реалізацію завдань, визначених у новій редакції базового компонента дошкільної освіти. У практичній частині РМО вихователі мали змогу переглянути заняття «Свято маминої букви» у старшій групі, яке провела Дерев’янко О.О., з використання інноваційних технологій у розвитку мовлення дошкільників. А також учасники засідання обмінялися досвідом роботи з колегами, поділились своїминапрацюваннями з використання інноваційних технологій, інтерактивних форм та методів, які є ефективними засобами вирішення складних завдань із розвитку мовлення дітей дошкільного віку.

/Files/images/kalinka/lyutiy2019/20190221_090755.jpg

/Files/images/kalinka/lyutiy2019/20190221_091828.jpg

/Files/images/kalinka/lyutiy2019/20190221_092809.jpg

/Files/images/kalinka/lyutiy2019/20190221_095157.jpg

/Files/images/kalinka/lyutiy2019/20190221_100840.jpg

/Files/images/kalinka/lyutiy2019/20190221_101618.jpg

/Files/images/kalinka/lyutiy2019/20190221_104558.jpg

/Files/images/kalinka/lyutiy2019/20190221_110232.jpg

22.02.2019 до Міжнародного дня рідної мови, яке було напередодні у нашому ДНЗ «Калинка» пройшов конкурс серед дітей середніх та старших груп «Читаємо вірші рідною мовою». Метою цього заходу було виховання у дітей любові до української мови, розвиток художньо-мовленнєвих виконавських навичок при читанні віршів.

/Files/images/kalinka/lyutiy2019/20190228_115651.jpg

/Files/images/kalinka/lyutiy2019/20190228_115427.jpg

/Files/images/kalinka/lyutiy2019/20190301_114658.jpg

/Files/images/kalinka/lyutiy2019/IMG-090137.jpg

/Files/images/kalinka/lyutiy2019/20190222_092041.jpg

Заняття доброти «Гуманне та відповідальне ставлення до тварин»

01.03.19, саме у Всесвітній день котів, за ініціативи Благодійного фонду «Щаслива лапа» у нашому дошкільному закладі пройшло «Всеукраїнське заняття доброти».Метою цього заняття було інформування дітей про особливості догляду за котами та собаками, формування навичок поведінки при зустрічі з безпритульними та домашніми тваринами на вулиці.Педагоги організували та провели просвітницько-виховну роботу з дітьми всіх вікових груп, спрямовану на формування гуманного та відповідального ставлення до тварин.


(9797, 9759, 9850, 9818, 9826)


Гра – господиня освітнього процесу

Гра має важливе значення для дитини. У грі розвивається уява, фантазія, а отже, створюється грунт для формування ініціативної, допитливої особистості. Гра є життєвою потребою дитини і засобом всебічного розвитку. Завдання вихователя, полягає в тому, щоб зробити гру основним змістом дитячого життя, розвивати її в бажаному напрямі, виховувати дітей в процесі гри. Саме з цією метою 11.02.19. вихователь Рудь Т.В. провела для педагогів педагогічний турнір «Гра – господиня освітнього процесу». Під час якого педагоги мали змогу стимулювати в пам’яті знання про ігрову діяльність, як провідний вид діяльності дошкільників, висловлювалися, аргументували та відстоювали власну думку з даної теми.

/Files/images/kalinka/lyutiy2019/20190211_130838.jpg

/Files/images/kalinka/lyutiy2019/20190211_141449.jpg

/Files/images/kalinka/lyutiy2019/20190211_134708.jpg

Маленькі актори

З 11.02. по 15.02.19 у нашому ДНЗ проходив Театральний тиждень «Маленькі актори», метою якого було створення умов для розвитку творчої активності дітей, що беруть участь у театральній діяльності. Удосконалення артистичних навичок дітей у плані переживання та втілення образу, а також їх виконавські вміння. Навчати дітей елементам художньо-образних виразних засобів (інтонація, міміка, пантоміма). Активізувати словник дітей, удосконалювати звукову культуру мовлення, інтонаційний лад, діалогічну мову. Формувати досвід соціальних навичок поведінки, створювати умови для розвитку творчої активності дітей.

Ознайомити дітей з різними видами театру (ляльковий, музичний, дитячий, театр звірів). Розвинути у дітей інтерес до театральної ігрової діяльності.

/Files/images/kalinka/lyutiy2019/20190121_094823.jpg

/Files/images/kalinka/lyutiy2019/20190121_095305.jpg

/Files/images/kalinka/lyutiy2019/20190121_094659.jpg

/Files/images/kalinka/lyutiy2019/IMG-867276.jpg

/Files/images/kalinka/lyutiy2019/IMG-593955.jpg

14.02.19 практичний психолог, Лабуз Л.А. провела для педагогів ДНЗ ділову гру «Формування педагогічного мінімуму для батьків», бо саме співпраця педагогів і батьків дає змогу краще пізнати дитину, подивитися на неї з різних позицій, побачити в різних ситуаціях, а отже, допомогти в розумінні її індивідуальних особливостей, розвитку здібностей дитини, у подоланні її негативних вчинків і проявів у поведінці, формування цінних життєвих орієнтацій.

/Files/images/kalinka/lyutiy2019/20190214_130906.jpg

/Files/images/kalinka/lyutiy2019/20190214_132425.jpg

/Files/images/kalinka/lyutiy2019/20190214_134325.jpg

/Files/images/kalinka/lyutiy2019/20190214_135147.jpg

/Files/images/kalinka/lyutiy2019/20190214_135612.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 142

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.