Літо радісна пора

Любить літо дітвора

За веселощі й тепло

За екскурсії, походи

Бо так гарно нам було

Жити без дощу й негоди

Разом ми відпочивали

За усім спостерігали

Як у полі гречка підростає

Як шипшина зацвітає

Як комахи поживають

І грибочки виростають

Тепле сонечко ясне

Гріє і тебе й мене.

/Files/photogallery/2329/DSCN6002.JPG

/Files/photogallery/2329/DSCN6018.JPG

/Files/photogallery/2329/DSCN6045.JPG

/Files/photogallery/2329/DSCN6049.JPG

/Files/photogallery/2329/DSCN6051.JPG

/Files/photogallery/2329/DSCN6059.JPG

/Files/photogallery/2329/DSCN6064.JPG

/Files/photogallery/2329/DSCN6094.JPG

/Files/photogallery/2329/DSCN6109.JPG

/Files/photogallery/2329/DSCN6133.JPG

/Files/photogallery/2329/DSCN6135.JPG

/Files/photogallery/2329/DSCN6258.JPG

/Files/photogallery/2329/DSCN6266.JPG

/Files/photogallery/2329/DSCN6275.JPG

У дошкільному навчальному закладі «Джерельце» з 10 по 14 липня було проведено Кольоровий тиждень. Літо такими кольорами, як зелений, червоний, жовтий та синій. Метою проведення такого тижня стало впровадження в практику роботи з дітьми технології кольоротерапії для розвитку їх пізнавальних здібностей, мовлення, мислення, пам’яті, уважності, креативності. Послідовність «кольорових» днів була така: понеділок – білий, вівторок – зелений, середа - синій, четвер – жовтий, п’ятниця – червоний.

Для створення відповідного настрою групи прикрасили кульками та стрічками кольору дня. Акцент зроблений на натуральних природніх об’єктах: листках, квітах, овочах та фруктах. Особливий інтерес викликав у дітей одяг, у якому присутній колір дня. Батьки з задоволенням підтримали ідею такого тижня та відповідно вдягнули діток. Відомо, що психологи наполегливо рекомендують кольоротерапію в одязі: зелений сприяє заспокійливому настрою, дає надію, почуття гармонії, безпеки, вільності; червоний допоможе набратися рішучості та сміливості; жовтий посилить концентрацію уважності, роботу мозку, підвищить оптимізм; синій навіє фантазії та роздуми.

А ще малюки смакували фруктами відповідно до кольору дня. Діти створили «Кольорову композицію» і кожного дня, закріплюючи різні техніки в малюванні та аплікації, добавляли той колір, що був запропонований у цей день.

У ході тематичного тижня проводилися різноманітні дидактичні ігри, ігри з геометричними фігурами, вправи та бесіди про кольори, вивчення віршів, відгадування загадок, читання казок, малювання та розгляд репродукцій картин.

Педагоги переконалися, що діти хочуть пізнавати світ, відкривати його самостійно на дотик, смак і запах, прагнуть роздивитись усі кольори та почути звуки й мелодії.

У процесі проведення Кольорового тижня було передбачено включення всіх аналізаторів, тому проведена робота принесла вагомий результат.

/Files/photogallery/2329/DSCN6183.JPG

/Files/photogallery/2329/DSCN6186.JPG

/Files/photogallery/2329/DSCN6212.JPG

/Files/photogallery/2329/DSCN6219.JPG

/Files/photogallery/2329/DSCN6223.JPG

/Files/photogallery/2329/DSCN6226.JPG

/Files/photogallery/2329/DSCN6228.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 43

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.