Протокол №11

наради директорів закладів загальної середньої освіти

Шевченківського району

від 18.12. 2018 року

Голова – Ю.А.Бобрусь

Секретар – Н.О.Старікова

Присутні – працівники відділу освіти Шевченківської районної державної адміністрації, Шевченківського районного методичного кабінету, директори ЗЗСО

Відсутніх немає

Порядок денний:

1. Про підсумки курсової перепідготовки педагогічних працівників за 2018 рікта організацію курсової перепідготовки у 2019/2020 навчальному році.

Русакова Л.Є.

2. Про організацію харчування та підвезення дітей в навчальних закладах району.

Гожа Н.П.

Різне:

3. Про персональну відповідальність керівників закладів освіти за організацію безпечних умов учасників освітнього процесу.

Онищенко О.М.

1. Слухали:

Русакову Л.Є., методиста з кадрових питань Шевченківського районного методичного кабінету, яка повідомила про підсумки курсової перепідготовки педагогічних працівників за 2018 рікта організацію курсової перепідготовки у 2019/2020 навчальному році (доповідь додається).

Ухвалили:

1.Керівникам закладів ЗСО:

1.1. Розглянути питання щодо організації курсів підвищення кваліфікації педагогів на нарадах при директорові, проаналізувати виконання плану-замовлення навчального закладу за 2018 рік, роз’яснити педагогам порядок проходження курсів у 2019 році.

Січень 2019 року

1.2. Узгоджувати кандидатури педагогів, які вносяться до наказу відділу освіти щодо проходження курсів у наступному місяці.

До 25 числа кожного місяця

1.3. Забезпечити проходження курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників відповідно до наказу відділу освіти.

Щомісяця

1.4. Для підготовки плану-графіка підвищення кваліфікації керівних кадрів тапедагогічних працівників навчальних закладів області в 2019/2020навчальному році, керуючись ст.18 Закону України «Про освіту», з метою задоволення освітніх потреб педагогічних працівників області та з урахуванням власних можливостей сформувати замовлення відповідно до переліку напрямів для підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів у 2018/2019навчальному році та організувати складаннякожним закладом освіти замовлення:

- на навчання в 2019/2020навчальному році на основних (передатестаційних) курсах підвищення кваліфікації педагогічних та керівних кадрів (150 год) за визначеними у перелікунапрямами ;

- на навчання в 2019/2020навчальному році на додаткових короткотривалих курсах (36 год).

До 15.01. 2019 року

1.5. Належним чином оформлене, підписане, з мокрою печаткою замовлення надіслати велектронному варіанті на електронну адресу: nv.kvnz.hano@gmail.com тавпаперовому вигляді на адресу: 61129, м.Харків, вул.Світла,41.

До 18.01.2019 року

1.6. Подати в електронному та паперовому варіантах методисту Шевченківського РМК Русаковій Л.Є. замовлення на курси підвищення кваліфікації керівних та педагогічних кадрів закладу на 2019/2020 навчальний рік та відкоригувати перспективні плани проходження курсів підвищення кваліфікації керівних та педагогічних кадрів.

До 15.01. 2019 року

1.7. Відповідно до діючого законодавства замовлення схвалити педагогічною радою кожного закладу освіти.

До 15.01.2019 року

3.Слухали:

Гожу Н.П., економіста господарчої групи відділу освіти Шевченківської районної державної адміністрації, яка повідомила про організацію харчування та підвезення дітей в навчальних закладах району (виступ додається).

Ухвалили:

2. Керівникам закладів ЗСО:

2.1. Тримати на контролі питання організації харчування та підвезення дітей.

Постійно

2.2 Тримати на особистому контролі питання організації харчування у закладах освіти та дотримання вимог санітарного законодавства.

Постійно

2.3. Проводити всі відповідні заходи щодо забезпечення безперебійного та повноцінного харчування учнів з урахуванням норм.

Постійно

2.4.Звітувати про стан харчування учнів за встановленими формами (в паперовому вигляді).

Щомісяця до 15 числа

3.Слухали:

Онищенко О.М., головного спеціаліста відділу освіти Шевченківської районної державної адміністрації, яка повідомила про персональну відповідальність керівників закладів освіти за організацію безпечних умов учасників освітнього процесу (виступ додається)

Ухвалили:

3.Керівникам закладів ЗСО:

3.1 Інформацію прийняти до відома.

3.2. Посилити контроль за створенням та дотриманням безпечних умов учасників освітнього процесу.

Постійно

Голова Ю.А.Бобрусь

Секретар Н.О.Старікова

Кiлькiсть переглядiв: 375

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.