Протокол №1

наради директорів загальноосвітніх навчальних закладів

Шевченківського району

від 26.01.2016 року

Голова – С.В.Старіков

Секретар – Н.О.Старікова

Присутні – працівники відділу освіти Шевченківської РДА, Шевченківського РМК, директори ЗНЗ

Відсутніх немає

Порядок денний:

1. Про охоплення навчанням підлітків шкільного віку екстернатною формою. Василенко О.Ю.

2. Про результати експертизи щодо ведення класних журналів учнів 9-х класів, які є претендентами на отримання свідоцтв про базову загальну середню освіту з відзнакою.

Пирог Т.А.

3. Про аналіз стану діяльності закладів освіти з питань упровадження елементів інклюзивної освіти.

Пирог Т.А.

Різне :

4. Про оголошення 2016 року Роком англійської мови в Україні

Пирог Т.А.

5. Про проходження пробного ЗНО-2016.

Пирог Т.А.

6. Про зміни в законодавстві України про запобігання корупції.

Старіков С.В.

7. Щодо організації військового обліку працівників освіти.

Русакова Л.Є.

8. Щодо ефективності обміну інформацією електронними засобами зв’язку.

Бобрусь Ю.А.

  1. Слухали:

Василенко О.Ю., методиста із загальних питань Шевченківського районного методичного кабінету , яка повідомила про основні аспекти охоплення навчанням підлітків шкільного віку екстернатною формою у 2015/2016 навчальному році (виступ додається).

Ухвалили

Керівникам ЗНЗ:

1.1. Проаналізувати списки дітей та підлітків шкільного віку та працевлаштування випускників 9 – х класів минулих років, з метою 100% охопленням навчанням різними (екстернатною) формами дітей та підлітків шкільного віку.

До 01.02.2016

1.2. Провести роз'яснювальну роботу щодо обов'язкового здобуття ПЗСО з :

- випускниками 9-х класів минулих років, які не продовжили навчання або були відраховані з ВНЗ;

- сім'ями, які переселилися з тимчасово окупованої території України та проживають на території обслуговування вашого навчального закладу

До 01.02.2016

  1. Слухали:

Пирог Т.А., завідувача Шевченківського районного методичного кабінету, яка повідомила про результати експертизи щодо ведення класних журналів учнів 9-х класів, що є претендентами на отримання свідоцтв про базову загальну середню освіту з відзнакою ( виступ додається ).

Ухвалили

2. Керівникам ЗНЗ:

2.1. Довести до відома педагогічних працівників ЗНЗ результати експертизи з питань ведення класних журналів у 9 класах, обговорити недоліки з метою уникнення їх у подальшій практиці роботи.

До 01.02.2016

2.2. Повторно опрацювати навчальні матеріали щодо етапів перевірки класних журналів.

До 10.02.2016

2.3. Взяти під особистий контроль діяльність педагогічних працівників, які мають найбільшу кількість зауважень.

Протягом ІІ семестру н.р.

2.4. Неухильно дотримуватись вимог чинної Типової інструкції з діловодства та науково – методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів.

  1. Слухали:

Пирог Т.А., завідувача Шевченківським районним методичним кабінетом , яка проаналізувала стан діяльності закладів освіти з питань упровадження елементів інклюзивної освіти ( виступ додається).

Ухвалили:

3. Керівникам ЗНЗ:

3.1. Забезпечити створення емоційного комфорту та умов для саморозвитку, самопізнання й самореалізації кожного учня з особливими освітніми потребами.

Протягом навчального року

3.2. Вивчити стан реалізації освітнього потенціалу учнів з особливими освітніми потребами.

ІІ семестр 2015/2016 н.р.

3.3. Проаналізувати ефективність дії щоденників взаємозв’язку між вчителями та батьками дітей з особливими освітніми потребами.

До 01.02.2016

4.Слухали

Пирог Т.А., завідувача Шевченківським районним методичним кабінетом , яка повідомила , що 2016 рік оголошено роком англійської мови в Україні ( виступ додається).

Ухвалили:

4. Керівникам ЗНЗ

4.1. Довести до відома педагогічних працівників, учнівського загалу та батьківської громадськості зміст Указу Президента України «Про оголошення 2016 року Роком англійської мови в Україні».

До 01.02.2016

4.2. Розробити заходи під егідою Року англійської мови в Україні.

До 08.02.2016

Різне :

5.Слухали:

Пирог Т.А., завідувача Шевченківським районним методичним кабінетом , яка повідомила про особливості проходження пробного ЗНО-2016.

Ухвалили:

5. Керівникам ЗНЗ:

5.1. Проаналізувати стан реєстрації випускників для участі у пробному ЗНО – 2016.

До 01.02.2016

5.2. Провести роз’яснювальну роботу серед учнів та батьків щодо особливостей реєстрації випускників для участі у ЗНО – 2016.

До 01.02.2016

6. Слухали:

Старікова С.В., начальника відділу освіти , який повідомив про зміни в законодавстві України про запобігання корупції.

Ухвалили:

6. Керівникам ЗНЗ:

6.1. Розробити заходи щодо запобігання корупції, відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» (стаття 61)

До 15.02.2016

7. Слухали:

Русакову Л.Є., методиста із кадрових питань Шевченківського районного методичного кабінету, яка повідомила про організацію військового обліку працівників освіти.

Ухвалили:

7. Керівникам ЗНЗ:

7.1. Здійснювати персональний облік військовозобов’язаних та призовників за місцем їх роботи згідно з Інструкцією щодо організації ведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях і навчальних закладах, затвердженою наказом Міністра оборони України від 15 грудня 2010 р. № 660

7.2. Забезпечувати своєчасне прибуття громадян до призовних дільниць на вимогу військкоматів (ч. 8 ст. 15, ч. 1 ст. 38);

7.3. Повідомляти у семиденний строк військкомати про прийняття на роботу та звільнення з роботи призовників і військовозобов’язаних (ч. 1 ст. 38).

7.4. Забезпечувати протягом вересня 2016 року проведення звірки карток військовозобов’язаних з обліковими картками у відділі освіти.

7.5. Надавати до відділу освіти звіти про чисельність працівників та заброньованих військовозобов’язаних згідно із встановленою формою.

Щороку до 1 грудня

8. Слухали:

Бобрусь Ю.А., заступника начальника відділу освіти , яка озвучила інформацію щодо ефективності обміну інформацією електронними засобами зв’язку.

Ухвалили:

8. Керівникам ЗНЗ:

8.1. Забезпечити виконання повної наповнюваності веб-сайтів закладу, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації»

До 10.02.2016

Голова С.В.Старіков

Секретар Н.О.Старікова

Кiлькiсть переглядiв: 444

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.