Шевченківська районна державна адміністрація
Відділ освіти
НАКАЗ
смт Шевченкове
18.01.2016 №16
Про проведення експертизи стану організації навчання учнів за індивідуальною формою у 2015/2016 навчальному році в загальноосвітніх навчальних закладах Шевченківського району |
Відповідно до законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 №778, Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20.12.2002 № 732 (із змінами), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 8 січня 2003 року за № 9/7330, листів Міністерства освіти і науки України від 10.09.2003 № 1/9-413 «Щодо організації навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів за індивідуальною формою», від 11.09.2007 № 532 щодо використання інструктивно-методичного листа «Вимоги до ведення класного журналу в 1-4 класах загальноосвітніх навчальних закладів», Інструкції про переведення та випуск учнів (вихованців) навчальних закладів системи загальної середньої освіти усіх типів та форм власності. затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 14.04.2008 №319, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 6 травня 2008 року за № 383/15074, згідно плану роботи відділу освіти Шевченківської районної державної адміністрації на 2016 рік та з метою перевірки стану дотримання нормативних аспектів організації індивідуального навчання в загальноосвітніх навчальних закладах району
НАКАЗУЮ:
1. Здійснити експертизу стану організації навчання учнів за індивідуальною формою у 2015/2016 навчальному році в загальноосвітніх навчальних закладах Шевченківського району
З 25.01.2016 по 05.02.2016
2. Затвердити:
2.1. Графік здійснення експертизи стану організації навчання учнів за індивідуальною формою у 2015/2016 навчальному році в загальноосвітніх навчальних закладах Шевченківського району (додаток 1).
2.2. Протокол здійснення експертизи стану організації навчання учнів за індивідуальною формою у 2015/2016 навчальному році в загальноосвітніх навчальних закладах Шевченківського району (додаток 2).
18.01.2016
3. Методисту з виховної роботи Шевченківського районного методичного кабінету Шевченківської районної державної адміністрації Василенко О.Ю.:
3.1. Здійснити експертизу стану організації навчання учнів за індивідуальною формою у 2015/2016 навчальному році в загальноосвітніх навчальних закладах Шевченківського району
З 25.01.2016 по 05.02.2016
3.2. Узагальнити результати експертизи стану організації навчання учнів за індивідуальною формою у 2015/2016 навчальному році в загальноосвітніх навчальних закладах Шевченківського району
До 20.02.2016
4. Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів:
4.1. Провести самоаналіз діяльності загальноосвітніх навчальних закладів Шевченківського району щодо організації навчання учнів за індивідуальною формою у 2015/2016 навчальному році
До 21.01.2016
4.2. Забезпечити необхідні умови для роботи методиста з виховної роботи Шевченківського районного методичного кабінету під час експертизи стану організації навчання учнів за індивідуальною формою у 2015/2016 навчальному році в загальноосвітніх навчальних закладах Шевченківського району
З 25.01.2016 по 05.02.2016
5. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник відділу освіти С.В. Старіков
З наказом від 18.01.2016 № 16 ознайомлені :
Василенко О.Ю. | ___________________; |
Костенко О.П. | ___________________; |
Приходько Н.В. | ___________________; |
Чернов В.А. | ___________________; |
Шишка І.В. | ___________________. |
Додаток 1
наказу освіти
Шевченківської районної
державної адміністрації
18.01.2016 № 16
Графік
здійснення експертизи стану організації навчання учнів
за індивідуальною формою у 2015/2016 навчальному році в загальноосвітніх навчальних закладах Шевченківського району
№ з/п | Загальноосвітній навчальний заклад | Дата | Відповідальний |
1 | Аркадівська ЗОШ І-ІІ ступенів Шевченківської районної ради | 25.01. 2016 | Василенко О.Ю. |
2 | Шевченківська ЗОШ № 1 І-ІІІ ступенів Шевченківської районної ради | 27.01. 2016 | Василенко О.Ю. |
3 | Сподобівська ЗОШ І-ІІ ступенів Шевченківської районної ради | 29.01. 2016 | Василенко О.Ю. |
4 | Борівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Шевченківської районної ради | 03.02 2016 | Василенко О.Ю. |
Додаток 2
наказу освіти
Шевченківської районної
державної адміністрації
18.01.2016 № 16
Протокол
здійснення експертизи стану організації навчання учнів
за індивідуальною формою у 2015/2016 навчальному році в загальноосвітніх навчальних закладах Шевченківського району
у _________________________________________________________________
(назва навчального закладу)
Дата ___________________________
№ з/п | Зміст питань експертизи | Критерії, що підлягають оцінюванню | Ступень реалізації питань (n балів) | Конкрети зація стану і зауваження | |||
низький | задовільний | достатній | оптимальний | ||||
0 | 1 | 2 | 3 | ||||
1. | Інформаційно-нормативне забезпечення управлінської діяльності керівників ЗНЗ щодо забезпечення гарантованого права дітей на отримання повної загальної середньої освіти через індивідуальну форму навчання | 1.1. Наявність нормативних документів: - законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освітив щодо організації навчально-виховного процесу»; - Постанова Кабінету Міністрів України від 27.08.10 № 778 «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад»; - Положення про ІФН в ЗНЗ, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 20.12.2002 № 732, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 08.01.2003 за № 9\7330 зі змінами, внесеними наказами Міністерства освіти і науки України від 05.02.2003 № 61, від 15.10.2004 № 797 та від 19.05.2008 № 432; - листів Міністерства освіти і науки України від 10.09.2003 № 1\9-413 «Щодо організації навчання учнів ЗНЗ за індивідуальною формою» та від 11.01.2005 № 1\9-3 «Про затвердження єдиних зразків обов’язкової ділової документації у ЗНЗ усіх типів та форм власності»; - критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 05.05.2008 №371; - критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 20.08.2008 № 755; - листів Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації; - наказів, листів відділу освіти Шевченківської районної державної адміністрації; - Ознайомлення працівників школи з нормативними документами, що регулюють організацію індивідуального навчання; | |||||
2. | Планування роботи ЗНЗ щодо організації одержання освіти за індивідуальною формою у річному плані закладу на навчальний рік. | 2.1. Аналіз та задачі у вступній частині плану роботи. | |||||
2.2. Заходи щодо контрольно-аналітичної діяльності навчання. | |||||||
2.3. Організація роботи з батьками учнів, які за станом здоров’я не можуть постійно відвідувати школу (збори, індивідуальні бесіди, запрошення лікарів, практичного психолога, тощо). | |||||||
3. | Підстави для організації індивідуального навчання | 3.1. Копія клопотання директора ЗНЗ перед відділом освіти про дозвіл на організацію навчання учнів за індивідуальною формою (реєстрація у книзі вихідної документації). | |||||
3.2. Заяви батьків або осіб, які їх замінюють з візою директора ЗНЗ «До наказу» (наявність, змістовність). | |||||||
3.3. Додатки до заяви: (довідка центральної районної лікарні (ЦРЛ), витяг з протоколу ОПМПК, ксерокопія посвідчення інваліда дитинства і медичного висновку до нього). | |||||||
3.4. Накази відділу освіти і ЗНЗ про організацію індивідуального навчання. | |||||||
3.5. Індивідуальні навчальні плани: 3.5.1. Затверджені директором ЗНЗ для організації індивідуального навчання учнів за станом здоров’я. | |||||||
3.5.2. Затверджені відділом освіти для організації індивідуального навчання учнів, якщо їх кількість у класі становить менше 5 осіб. | |||||||
3.6. Список вчителів, які навчають учнів за індивідуальною формою. | |||||||
4. | Стан роботи по створенню банку даних на учнів з вадами здоров’я | 4.1. Наявність бази даних. | |||||
5. | Організація індивідуального навчання | 5.1. Розклад, який погоджено письмово з батьками, або особами, які їх замінюють (в т.ч. погоджується місце навчання: на дому, в школі тощо). | |||||
5.2. Проведення занять згідно розкладу. | |||||||
5.3. Під час хвороби вчителя або під час хвороби учня – організація заміни, або зміна розкладу (наказ по ЗНЗ) з метою виконання навчального плану і навчальних програм. | |||||||
5.4. Щоденники учнів. | |||||||
5.5. Забезпечення підручниками учнів, які навчаються за індивідуальною формою. | |||||||
5.6. Стан виконання: - Навчального плану. - Навчальних програм. | |||||||
6. | Ділова шкільна документація, в якій відображена контрольно-аналітична діяльність керівників закладу за станом індивідуального навчання | 6.1. Класні журнали - відповідність встановленому зразку, -нормативність оформлення та систематичність і якість контролю за їх веденням. | |||||
6.2. Протоколи педрад. | |||||||
6.3. Книга наказів. | |||||||
6.4. Книга нарад при директорові. | |||||||
6.5. Протоколи батьківських зборів. | |||||||
6.6. Протоколи методичних об’єднань. | |||||||
6.7. Планування НВР: - Календарно-тематичні плани. | |||||||
6.7.2. Відповідність їх діючим навчальним планам і програмам (вказати яким). | |||||||
6.7.3. Поурочні плани. | |||||||
Всього балів |
Рівні роботи за протоколом:
Високий – 61-84; Достатній – 38 – 60; Середній – 16-37; Низький – 0 – 15.
Кількість балів ЗНЗ з цього напряму: ___________________
Загальний рівень діяльності ЗНЗ з цього напряму: ______________________
Рекомендації: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ПІБ методиста РМК__________________________________________________
З протоколом ознайомлено ___________________________________________________
Коментарi