Організація методичної роботи щодо моніторингових досліджень

Напрям дослідження Показники Методи дослідження Форма узагальнення Відповідальний Примітка
1 Моніторинг якості дошкільної освіти рівень задоволення потреб батьків вихованців ДНЗ у дошкільній освіті анкетування Довідка Одерій Г.В.
рівень готовності дитини до школи анкетування
рівень організації навчально-виховного процесу в ДНЗ експертне оцінювання за кваліметричними моделями
рівень засвоєння вихованцями старших груп інваріантної частини змісту дошкільної освіти відповідно до Базового компонента дошкільної освіти (нової редакції) спостереження за показниками освітніх ліній Базового компонента дошкільної освіти (нової редакції)
2 Моніторинг якості початкової освіти рівень володіння вчителями початкової школи Державним стандартом початкової загальної середньої освіти анкетування Довідка Одерій Г.В.
рівень готовності дитини до навчання в школі: - мотиваційної; - інтелектуальної; - довільної саморегуляції. анкетування, тестування
ставлення учнів до навчання анкетування
наявність ознак ключових компетентностей молодших школярів анкетування
рівень якості уроку експертне оцінювання за кваліметричними моделями
рівень сформованості компетентностей (спеціальнопредметних, ключових) за результатами навчання в початковій школі тестування
3 Моніторинг якості поглибленого і профільного навчання рівень задоволення учнів та їх батьків у якості допрофільного та профільного навчання анкетування Довідка Василенко О.Ю.
ставлення учителів, учнів, батьків учнів до допрофільного та профільного навчання анкетування
рівень якості уроку експертне оцінювання за кваліметричними моделями
рівень готовності учнів до ЗНО з української мови та літератури, історії, математики (рівень сформованості спеціальнопредметних компетентностей) тестування
4 Моніторинг рівня навчальних досягнень учнів 4-х, 9-х, 11-х класів за результатами державної підсумкової атестації середній бал ДПА із навчальних предметів у 4-х, 9-х, 11-х класах аналіз кількісних показників Довідка, збірник „Моніторинг результатів ДПА учнів 4, 9, 11 класів за результатами навчального року” Василенко О.Ю.
відсоток учнів, які за підсумками ДПА з навчальних предметів у 4-х, 9-х, 11-х класах, отримали бали достатнього та високого рівнів аналіз кількісних показників
5 Моніторинг результативності роботи з обдарованими учнями кількість учителів відповідної кваліфікаційної категорії аналіз кількісних показників Підсумковий наказ, довідка, збірник „Моніторинг результатів участі учнів у ІІ та ІІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів”, збірник „Моніторинг результатів участі учнів у І та ІІ етапах Всеукраїнського конкурсу-захисту МАН” Старікова Н.О.
кількість учасників та переможців ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів аналіз кількісних показників
кількість учасників та переможців ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН аналіз кількісних показників
6 Моніторинг результатів зовнішнього незалежного оцінювання середній бал ЗНО з навчальних предметів аналіз кількісних показників Довідка Пирог Т.А.
кількість учнів, які за підсумками ЗНО отримали менше 124 балів аналіз кількісних показників
кількість учнів, які за підсумками ЗНО отримали від 183,5 балів аналіз кількісних показників
7 Моніторинг рівня викладання предметів: - українська мова ; - всесвітня історія; - математика; - хімія рівень якості уроку експертне оцінювання за кваліметричними моделями Довідка Старікова Н.О.
рівень навчальних досягнень учнів аналіз кількісних показників
результати їх участі в олімпіадах, конкурсах, МАН аналіз кількісних показників
Кiлькiсть переглядiв: 171

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.